090726

Nu är man hemma igen. Helgen blev lyckad måste jag säga.
På fredag började vi med att ställa iordning i lägenheten. Alla kartonger bärdes ner till förrådet och alla möbler monterade vi upp. Så nu ser det iallafall ut som en lägenhet och inte bara ett förvaringsområde.
Sen får jag ju inte glömma att nämna att vi målade hela det stora rummet igen för sista gången. Det blev skapligt bra tycker jag :) På kvällen blev det film framför teven med mörk choklad och vatten. haha ;p

På lördagen åkte vi runt på en massa affärer och köpte diverse saker till lägenheten. Bland annat värmeljus eftesom vi inte hade så många ljuskällor i rummen. Sedan var vi ju tvugna att köpa finkläder också eftersom vi på kvällen skulle ut med Jacke och Linn. Det blev först sommarkrysset på Grönan, men det var grymt med folk så vi satte oss på en restaurang nere vid vattnet och drack öl och cider istället. Funkade det med :) Senare drog vi vidare till Nivå 22 vid Fridhemsplan, men shit så ont i magen jag fick då. Så då blev det hemfärd till Älvsjö igen. Kändes som en evighet. Först t-bana till T-centralen. Vidare till Fruängen och buss därifrån till Älvsjö. Men med min lilla kissblåsa var vi tvugna att hoppa av lite här och där så jag fick lätta på trycket. Kanske därför det kändes som en evighet ;p Väl hemma blev det ett parti 500 innan vi somnade. 


Imorgon jobbar jag, igen. Usch, fy och blää känner jag inför det just nu. Vill inte alls kliva upp imorrn och cykla till ett jobb där det inte finns så mycket att göra alla gånger. Men nu förväntar jag mig att jag ska få lära mig kassan. Hoppas på att det blir lyckat bara. Jag som är så nervös och blyg. haha. Men det får gå som det går helt enkelt. :)  

..... 

Kommentarer
Postat av: Jacke

Haha.. "ett parti 500 innan vi somnade." SÅ jävla klockrent! Fin avslutning ;)

2009-07-27 @ 10:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0