9 kilo.


Oj oj oj! Tänk att jag är vaken nu på min lediga dag!
Men anledningen är inte att jag är pigg eller så, utan det är för att jag har varit till kostrådgivaren på morgonen.
Besöken jag gör hos henne nu består mest i att jag får väga och mäta mig, och prata lite om hur det har gått och så.
Jag har nu gått ner 9 kilo på 4 månader. Min kostrådgivare var iallafall jätte stolt över mig. hehe ;p
Såklart är jag också jätte stolt över mig själv och jag blir förvånad över hur jävla enkelt det var att gå ner i vikt egentligen. Det är bara att ta tag i det och börja träna. Vilket oftast räcker med åtminstone en promenad om dagen. Sen måste man ju såklart äta rätt.
Men min målvikt har jag ännu inte uppnått!



Men jag måste tacka min familj och Johan för att de stöttat och puschat på mig för att jag ska nå min drömvikt! <3

    

Kommentarer
Postat av: Jacke

duktig kicka!

2009-07-10 @ 14:27:10
Postat av: Sara

Härligt syrran! Jag är så glad för din skull =) Fint kort förresten... Kramar

2009-07-11 @ 13:09:38
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0