Min respekt till mamma.


Tänk att man har ën sådan stor respekt till sin mamma. 
Jag ska väl inte säga att alla har det för så är det inte tyvärr. Men jag har det iallafall och det har jag alltid haft. Jag har alltid lyssnat till hennes råd och hennes åsikter, och nästan alltid hållt med eller gjort som hon sagt. 
Om det är något jag undrar över går jag direkt till mamma och jag får ett klockrent svar. Och dessutom är hon en utomordentlig lyssnare! Hon har lyssnat på mina problem sen jag var 13 år och hon har alltid ställt upp att diskutera och stöttat mig.
Det är alltid något speciellt med ens mamma. Jag ser upp till min mamma och jag önskar att jag blir precis som henne när jag själv får barn!

Men.....
Det som kom på tal igår på våran promenad så vet jag inte om jag är beredd att hålla med henne. Faktiskt.
Vi började nämligen att prata om mitt hår och att jag vill färga det. Jag vill ju som sagt ha lite mörkare blond eller lite röda toner i håret. Men mamma tycker att jag ska ha kvar mitt blonda hår för evigt verkar det som.
Jag vill verkligen förändra mitt utseende och då är väl håret ett bra alternativ. För vad kan man annars göra??
Ne, så nu har jag ett litet dilemma då jag verkligen lyssnar på min mamma och hennes åsikter. Sjutton också!


  
Men jag älskar min mamma jätte jätte mycket ändå även om hon inte kan hålla med mig om håret. haha ;p
<3 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Du hittade inte nån finare bild ;)

2009-07-01 @ 22:36:56
URL: http://lindblomsara.blogg.se/
Postat av: Jacke

Innerst inne tycker jag också att du borde behålla din naturliga hårfärg eller hålla dig väldigt nära till den iaf. Så svårt att få så fint hår som du har som SER väldigt naturligt. Men som sagt, man måste ju även testa sig fram! Bara det att om du blir missnöjd kommer du få vara det ett tag framöver för det går inte på fem raka att få tillbaka den färg du har nu. Inte om du vill behålla kvalitén på håret.. :)

2009-07-02 @ 13:28:38
Postat av: Frida

Men jag ska ju inte färga mörkbrun. Det är ju bara lite mörkare blond så att jag slipper färga hårbotten hela jäkla tiden :) För jag har ju mörkblond som min naturliga hårfärg :)

2009-07-02 @ 20:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0