090621

MIDSOMMAR HELGEN

Nu är man hemkommen från Dalsjö där vi spenderade midsommarhelgen.
Dagen började med den tradionella dansen runt midsommarstången. Blev medtvingad till att dansa av min syster så jag kände mig som ett barn på nytt! Därefter blev det fika och sen några timmar efter satte vi oss och åt på dansbanan som var nybyggd för i år. Jag tror fan att vi åt hela dagen. Eller rättare sagt hela helgen. 
Kvällen gick mot sitt slut och då började vi med några lekar som Lena & Tobbe hade anordnat. Roligt roligt var det. Återigen kände man sig som ett barn och tävlingsinstinkten satte igång rejält. :)
Därefter fortsatte festen över hela Dalsjö. Det var folk vid varje grillplats, skratt och skålande plastglas!
Kortfattat så var kvällen en succé för både stora och små.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0