Gonatt.


Nu mår jag mycket bättre. Har fortfarande lite ont i huvudet men det funkar.

Ligger i sängen nu och kikar på CSI Miami och äter choklad. mums! Så imorrn måste jag nog ut på en liten promenad. Ska nämligen till kostrådgivaren på fredag och jag har inte tränat på evigheter och heller inte ätit så bra som jag borde.
Men jag är ändå stolt över hur bra det har gått. 8 kilo har jag nu gått ner och mer ska det bli. Men va inte oroliga, jag kommer inte bli bara ben. Iofs kollar jag inte så mycket på vikten för jag tycker inte den spelar sådan stor roll. Det är utseendet och hur jag trivs i mig själv. Därför mäter jag mig hellre än att ställa mig på vågen. Men visst, det är alltid kul när det visas några kilo mindre på vågdisplayen. 
Och ett STORT plus är ju att jag kan ha gamla kläder som har varit för små för mig och alla kläder generellt sitter mycket bättre. Och det var ju min största motivation för att gå ner i vikt, men även att jag helt enkelt inte trivdes i min kropp. 
Kom just på att det inte är långt kvar tills man kommer hänga på stranden med kompisarna, så nu måste jag lägga i högsta växeln för att gå ner de sista kilona!! 



Nu hoppas jag att jag kan somna lite tidigare inatt. Ska upp tidigt imorrn och åka till stan med Hanna. Det är ju inflyttningsfest på fredag så vill ha något nytt att ha på mig :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0