Sent igår kväll.


Igår blev det middag på Spicy Cow med Emmy, Joel, Hanna, Hebbe och min Johan.
Shit så mätta alla blev. Som man alltid blir där. Skit god mat och inte allt för dyrt, Dessutom får man as mycket mat!
Sedan åkte vi till Videohallen och skulle hyra en film. Det blev någon mindre bra gammal skräckfilm. Hela gänget åkte hem till Joel och klämde ner oss i soffan och hade film maraton. Klockan 4 åkte jag och Johan hem. haha ;p
Men trevligt hade vi iallafall. Kan rekomendera Fritt Vilt. Både 1:an och 2:an. As bra norska skräckfilmer :) 

     





Idag åkte Johan tillbaka till Stockholm och jag saknade honom redan efter 20 minuter. Typiskt!
Men han kommer hem igen på torsdag så jag ska nog klara mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det där såg ju riktigt gott ut :)

2009-06-15 @ 22:21:31
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0