Gonatt

Hej bloggen! Nu ligger jag i sängen i en av stugorna här ute på torö. Är dö trött! Har solat och badat hela dagen så det är nog därför jag känner mig så dåsig nu. Imorgon hoppas jag på att det blir lika mycket sol och bad som idag för jag vill fan ha lite färg på mig. Men det sägs ju att det ska bli ännu finare väder imorrn så vi får vänta och se. : ) För övrigt mår jag jäkligt bra måste jag säga. Det är aldrig fel att komma till Stockholm och få åka ut i skärgårn. Man kan nog säga att mina förväntningar infriades i fråga om hur det skulle se ut. Väldigt fint hus med två mindre stugor bredvid som är till för gäster. Så som mig och Johan. ;) Det finns en jäkligt stor terass som bara är alltför bra att ligga och sola på. Nedanför terassen finns en pool där det idag var väldigt svalkande vatten måste jag säga! Burra... Näe, det går ju fan inget annat än att älska det här stället. Hoppas man blir bjuden hit några fler gånger :) Johan sitter fortfarande uppe med sina kusiner men för mig blir det till att sova! Gonatt på er.

Kommentarer
Postat av: Jacke

Alltså, fan ta er! Nästa gång får ni bjuda med mig och Linn också - eller iaf MIG! ;D

2009-06-30 @ 13:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0