Jobba jobba.


Idag var första dagen på jobbet. Seegt måste jag säga att det var.
Inte så många kunder så vi blev lätt uttråkade och vad händer då? Jo man vräker i sig godis och läsk.
Men inget mer sånt nu!

Nu börjar proceduren som innebär enbart jobb jobb jobb. Ledig om två veckor och då blir det nog att jag åker till Stockholm och fixar lite med lägenheten med Johan. Hoppas bara att det är fint väder då så att jag kan bli lite brun i sommar iallafall!

Jag hade förväntat mig att jag skulle vara död när jag kom hem klockan halv 7 när jag slutade, men inte då. Direkt när jag kom hem bytte jag om och gick ut på en promenad i skogen. Sköönt. Sedan blev det duschen och nu ligger jag i sängen och kikar på Seinfeld. Ska väl snart försöka sova så att jag är pigg imorgon men det  blir nog lite mer tv tittande först :) 



Jag vill göra något nytt med mitt hår. Igen!
Jag funderar på antingen ännu mörkare, eller kanske lite rödblond??
Funderar på att klippa lugg ändå också. Blev sugen på det idag när jag såg jätte många tjejer som hade det. Men vet inte riktigt om jag passar i det. :/ Hur ska jag göra???

Kommentarer
Postat av: Hanna Heine

Jag tror absolut att du skulle passa i lugg! :) Fast är ditt hår självlockigt så är det inte så kul att klippa det för då får du krull-lugg :P inte det finaste kanske.. Och jag tycker att du kan testa lite mer mörkare blond... lite lite brunaktigt i kanske? Testa lite.

2009-06-24 @ 08:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0