lite sleeeten.


Tjoooo.

Igår var jag ut med ett gäng bestående av Emmy, Fransson, Hanna, Julia och Leffe. Jag hade väl typ bestämt mig att jag skulle vara nykter men så blev det icke. Idag ångrar jag mig! Ska upp och jobba idag och jag känner inte alls för det. Mår inte så bra i varken magen eller huvudet. Usch! 
Kvällen blev iallfall en trevlig kväll. Det är roligt när man har härligt sällskap, oavsett vad man gör :)

Det började iallafall med att jag och Fransson slutade jobba vid 7 tiden och sen fick vi skynda oss hem och duscha och göra oss i ordning. Sen bar det av hem till Joel och Emmy. Där satt vi ute i solnedgången och pratade, skrattade och skålade. Mysigt! 
Därefter åkte vi in till Bollnäs för att gå ut på Tranan. Det enda utestället här i "stan". haha ;p Men som sagt, det är kul när man har roligt sällskap. 











Nej usch, nu måste jag sova en stund innan jobbet!

                                                                                                                                        

Kommentarer
Postat av: Frida

snygg brud den där i corallfärgat du :P hahahaha! Den bjuder ja på :P

2009-06-25 @ 22:44:07
URL: http://fridafransson.blogg.se/
Postat av: Lindblom

Ja jag tycker du är snygg Frida ;)

2009-06-26 @ 00:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0