Maskerad?


Sitter och funderar på vad man kan klä ut sig till på en maskerad.
Syster ska på maskerad på midsommarafton och jag har fått i uppdrag att komma på någon tv/film kändis som man kan klä ut sig till. Det måste ju vara någon som man vet vem det är och någon som har stora karaktärsdrag. :) 
Usch vad svårt. De enda jag kommit på hittils är; Marilyn Monroe, Angelina Jolie, Wilma Flinta, Mimmi Pigg, Askungen och Charlie Chaplin. Men nu när jag tänker efter så blir alla ganska svåra att göra själv förutom Charlie Chaplin. För att likna honom är det ju bara att ta en hatt, kostym, käpp och rita dit en hitlermustasch. haha ;p
 Nej, jag måste nog ta en liten funderare till!
 


Nu ska jag ut på en liten promenad sen hem och duscha, göra fotbad, ansiktmask, sätta på mig pyjamasen sen krypa ner i sängen och kolla på en film. Myyys :)


Jag, Mamma, Pappa & syster Sara.
Guud hur jag såg ut då!


Kommentarer
Postat av: Sara

Charlie Chaplin låter ju ändå inte helt fel. Då kan ja ju ha morfars gamla kostym =) Men har du dissat tanken om catwomen? Kramar

2009-06-15 @ 22:24:29
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0