Smärta..



Inatt när jag slutligen stängde av lampan och datorn och allt annat elektroniskt så hände det förutsägbara!
Jag kunde helt enkelt inte sova.
Jag vred och vände på mig och tankarna bara rullade runt där inne. Både negativa och positiva tankebanor. Jag vet inte hur mycket klockan var när jag somnade men eftersom jag vaknade halv två idag så borde det ha varit rätt sent...

Steg upp och kokade lite pasta, (jag har blivit lite hatisk mot den normala frukosten) och kände en sådan jävla smärta i ögonen. Det flimmrade framför dem på något konstigt obeskrivligt sätt. Det satt väl i sig i ca 1 timme och när det väl försvann så fick jag så jävla ont i huvudet. Jag tror jag aldrig har haft sådan huvudvärk förut!
Så nu har jag duscha och ligger i sängen och ska försöka att vila. Mår inge bra alls.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, låter som migrän! :S Sådär har jag haft det två dagar senaste veckan !

2009-06-08 @ 22:25:55
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0