Stockholms skärgård


Nu är det bestämt att jag åker till Stockholm i helgen istället för att Johan ska åka hem hit.
Vi har nämligen blivit bortbjudna. ;)
Johans kusin/moster ringde och frågade om vi ville hänga med ut till Torö till deras sommarstuga. Det kan man ju bara inte tacka nej till! Vad jag har hört så ska det vara väldigt fint där ute och deras place är väldiiigt nice. Vi får se om mina förväntningar uppfylls.

Ska jobba imorrn till ungefär 3 tiden. Sen snabbt hem och duscha sen sätta mig på bussen till Stockholm.
Jag har inte packat väskan än, så det är nog dags att jag börjar kanske. haha.

Gonatt



Åkte till Dalsjö efter jobbet och tog ett dopp. Kaaaaallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0