Seeeeg.


Nu är man hemma från Gävle och skiiiit trött. Sitter i sängen och försöker hålla mig vaken för jag tänker fan inte somna nu så jag blir pigg ikväll. Icke! 
Om jag sysselsätter mig med något så borde det gå galant, så jag ska försöka ta mig ut och gå på en liten promenad eller springa. Längesen nu, så det är verkligen dags.

Blev lite shopping för mig idag iallafall. Har inte sådan stor budget just nu så det fick bli en klänning och ett par leggins bara. Super billigt var det också, så jag är nöjd :)   


Jeansleggins med dragkedja från H&M 149:-
Klänning från Gina Tricot 199:-





Kommentarer
Postat av: Emmy

Verkligen roligt att du updaterar, blir sugen själv när du skriver så skrivit lite jag med :)

2009-06-10 @ 19:45:57
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0