Jag älskar dig!


Sitter och tittar på mina bilder som jag har på datorn och fann en gammal bild på mig och Johan. Bilden är från när vi var i Emmys stuga och hade det mys de sista dagarna i skolan. Det var alldeles i början som jag och Johan träffades och båda var lite blyga. Johan är ju suuper söt med sitt lite för långa hår som hänger ner över pannan. Och så liten han var. Herregud!



Jag kände redan då att han var något speciellt. Han fick mig att må bra igen efter en lång tid av depression och jag blev så kär! Fuck tabletter, bli kär ist :p
Tänk att det är t vå år sedan som vi blev tillsammans. Tiden går så fort. Visst har vi haft våra dåliga stunder också men det är väl bara sånt som gör förhållanden ännu starkare. Min kärlek för Johan är iallafall lika stark nu som för två år sedan och den växer bara sig starkare för var dag som går. Han är min stöttepelare här i livet och han har varit vid min sida i både vått och torrt. Jag är ju så jääkla dålig på att hitta ord som förklarar hur mycket jag älskar honom.
Så jag säger bara, Jag älskar Johan Netsman! Punkt slut.

<3

Kommentarer
Postat av: Jannie

Hur har du fått din design så där fin? :) Gjort den själv?

2009-06-22 @ 08:41:54
URL: http://jannieharryson.blogg.se/
Postat av: Jannie

Öhm, det lät skit svårt xD HAHA :P

2009-06-22 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0