YES!



YES,
fick denna bikini till slut. Den har varit slut på både internet och i butikerna. Men beställde den när den fanns men insåg att jag beställt för liten storlek på överdelen och det fanns ingen större storlek att byta till. Var precis påväg att skicka tillbaka underdelen då jag av någon anledning går in på H&M:s hemsida och kikar. Överdelen fanns i större storlek! jiiippi tänkte jag, slängde mig på luren och ringde kundservice. Bad henne beställa den fort som fan, så nu får jag den om cirka en vecka. hihi :) yes yes yes.  


Bikini H&M
Synd att man inte får modellens snygga kropp på köpet!
Det skulle vara en affärsidé det ;p






Kommentarer
Postat av: Emmy

Vem har fixat så att din blogg är så fin?

2009-06-11 @ 16:01:50
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hur fan kan du det där? kan du fixa min blogg?

2009-06-11 @ 18:23:00
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0