091022

Fan vad seg jag har blivit.
Känner mig nere helt enkelt.
Orkar inte göra något känns det som.

Skulle egentligen åka till Gävle idag för att vara med Emmy. Vet inte vad som hände med mig. Känner ingen lust.
Ingen lust till någonting. Ligger bara i sängen och fipplar med datorn och lyssnar på musik.


Nej men fan. Ryck upp mig nu! 

Nu ska jag ta och duscha, klä på mig och sen kanske gå ut på en liten promenad. 
Får se om jag kanske tar tåget 14.30 till Gävle istället. Fast det kanske är lite onödigt. 
Imorgon har jag ju mattelektion igen som jag tänkte jag skulle gå på. 


Jag funderar allt mer på att köpa Xbox och guitar hero. Om jag köper det via internet på en slumpmässigt vald sida så blir det cirka 3600 för allt. Det är fan inte farligt. 
Men jag ska be om lite hjälp så får vi se hur mycket det blir då! 
Det som är jobbigast när jag ska flytta, är att jag då måste köpa en ny tv också. 
Än så länge kan jag köra på mamma och pappas tv. Inte min tjocktv. hehe.



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0