091028


En ny dag med nya möjligheter!

Jag har precis klivit upp. Tyvärr.
Jag kan ju fan inte kliva upp i tid nu för tiden. Dels för att jag somnar så förbannat sent på nätterna, men också för att jag egentligen inte har något att kliva upp för.
Det finns inget att göra på dagarna. Jag går bara runt hemma och blir uttråkad.
Då kan jag lika gärna sova bort halva dagen.
MEN, jag ska skärpa mig nu!
Måste vrida tillbaka på dygnen.

Idag hade jag tänkt inreda lite i mitt rum. Är så trött på att sova i systers rum.
Har ju packat in alla mina saker här också så det är skapligt trångt!
Men först ska jag och pappa åka till Bollnäs för att köpa ny gardinstång, gardiner och lite annat smått och gott som jag hittar :)
Det kommer bli suuuuuper!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0