091029


Somnade förbannat sent inatt. Som vanligt!
Har haft en arg pappa skrikandes hela morgonen om varför jag aldrig kliver upp!
Jobbigt.
Men nu är jag uppe iallafall och har faktiskt suttit och jobbat lite med matten. Det gick förvånansvärt bra. Men nu har jag kommit till ett nytt område så nu står det helt still. Förstår ingenting.
Jag får vänta tills mamma kommer hem så får hon hjälpa mig :)
Det är skönt att bo hemma när man har plugg att göra. Jag behöver någon som skriker lite på mig så att jag sätter igång och då är mamma perfekt! ;p Sen ställer hon alltid upp med att hjälpa mig också. Perfect. 


Nu är det bara EN VECKA kvar tills vi åker utomlands! JIPPPPPIIII. hihi
Jag har fått mina skor från Have2Have också och jag blev riktigt nöjd. Behåller nog bikinin jag beställde i rean på H&M också. :) 
Fan vad jag vill åka nu nu nu! 
Jag vill stiga av planet och känna en het luft slå mot mitt ansikte! 
Jag vill lägga mig vid poolen och verkligen känna hur huden blir brun. 
Jag vill lägga mig och flyta i det höga salthaltiga vattnet. 
Jag vill ha en underbar vecka med de bästa tjejerna som finns!
Och det kommer vi få. I know it! :D 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0