091030


Har varit på stan en sväng idag. Eller en sväng ska jag väl ändå inte säga. Det kändes som om vi var där i en evighet. Åkte runt hela Bollnäs!
Vi inhandlade lite nya saker till hemmet. Och jag köpte dessutom hårfärg så nu ska jag färga. Men bara slingor.

Äntligen hemma iallafall och jag har så förbannat ont i ryggen!
Ikväll blir det nog lugnt. De jag vill vara med befinner sig inte hemma i helgen och det känns skit trök.
Men får se om det kanske dyker upp något. 


Jag funderar om jag ska ta och måla en tavla i oljefärg. 
Gick och kollade på tavlor idag och de är ju svindyra. Tavlor som man kan måla själv! 
Så nu snart ska jag ta fram målarduken och färgen. Ska bara komma på vad fan jag ska göra för motiv. 




I wanna DANCE the night away! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0