Bilder sen förr.


När jag gick igenom målargrejerna tidigare hittade jag alla mina anteckningsblock och ritblock.
Jag var mycket aktiv förut med att rita. Mest med blyrtsch, men några färgteckningar gjorde jag också.
Hittade några stycken. Det var väldigt roligt att se.
Bilderna är sen jag var 15 år och uppåt.

 




Var tvungen att ta lite kort på dom jag hittade. Så roligt att spara.
Jag vet inte hur många porträtt jag gjort på olika kända personer som varit inramade. Men nu vette fan vart dom har tagit vägen. Ska leta upp dom någon dag :)
Tydligen gillade jag ett tag att rita olika djur. haha


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kanske ska ta upp det där igen! Du har ju talang syrran! =)

2009-11-01 @ 17:33:45
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0