Känner mig helt jävla värdelös.


Det är slut.
Jag känner mig mer tom än någonsin. 
Jag älskade dig så mycket. Jag älskar dig. 

Som en jävla chock säger du i luren att du inte vet vad du känner längre. Ett samtal! 
Du är så jävla feg att du inte ens kan titta mig i ögonen och säga vad du känner. 
Är jag inte mer värd än så. Ett samtal. 

Jag har alltid tvivlat. Sen är du otrogen mot mig. 
Jag älskade dig för mycket för att kunna göra slut.
Nu vill du helt plötsligt göra slut.
Jag är helt förvirrad.

Jag trodde vi hade något stort på gång. Att vi skulle vara med varandra för evigt.
Du var mitt allt. Du ÄR fortfarande mitt allt.
Jag vill inte vara med någon annan än med dig.

Det är så jävla typiskt. Jag har gjort så jäkla mycket för dig. Ställt upp för dig.
Vad får jag tillbaka. Otrohet och ett avslut.

Jag kan inte styra dina känslor, men ibland önskar jag fan att jag kunde det.
Har gråtit. Men inte färdigt.
Jag har inte ätit eller sovit på två dagar. Känner mig helt utpumpad. Har ingen energi kvar. 
Det här kommer ta livet av mig. 

Önskar att man hade en en makt att kunna stänga av sig själv i såna här situationer.




Kommentarer
Postat av: Frida

Men snuttan! Usch.. Det kommer bli bra snart, det lovar jag!

2009-10-14 @ 10:57:08
URL: http://fridafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0