091019


Jaha, hur fan tänkte dom.
Var tidigare till Företagarskolan idag. En kurs inom jobbgarantin för ungdomar.
Om jag visste det hade jag aldrig gått dit. Jag har ju för fan redan gått en sådan där kurs för några månader sedan. Jag fattar inte hur dom tänker på Arbetsförmedlingen.
Sen när man kommer dit och vill ha hjälp, nej då har dom "inte tid".
Ta tummen ur röven och hjälp till för fan. Det är det ni är till för och det är det ni får betalt för.

Jag har iallafall fixat med matten. Så på onsdag börjar jag på komvux med att läsa upp den. 
Fick ett häfte idag som jag skulle kika igenom lite. Jag fattar ingenting. Jag suger verkligen på matte så jag vette fan hur det här ska gå. "/ 



Älskar mina nya Tiamo skor med nitar och rosett!


Ikväll kanske det blir till att kolla på en film. Eller så åker jag till Andreas och spelar Guitar Hero! Jag ska fan klara av medium snart. Men mitt lillfinger vill inte lyda!
Nu blir det nog till att åka till Bollnäs för tredje gången idag, för att sola! Kanske är lite onödigt eftersom vi ska utomlands snart, men jag vill bli super brun! Ni ser ju hur jäkla blek mina ben är. Blä.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0