Idag mår jag inte bra.


Har precis kommit hem ifrån en kväll med trevligt sällskap och guitar hero. Tack! <3

Imorgon ska jag på Ams. Vilket jag inte ser fram emot.
Jag hoppas att det blir ett enskilt snack och att det löser sig med pengar så jag får gå sen.
Jag ska fixa med matten också tänkte jag och hoppas på att syokonsulenterna är där imorgon.
Jag vill ha något att göra nu på en gång så att jag får tänka på något annat. Vill inte må så här!

Idag trodde jag att jag mådde bra.
Du hör av dig på natten och är jätte ledsen. Vill att jag hämtar dig.
Vi pratar. Du säger förlåt. Du får mig att tro saker.
Men man är så blind. Så blind att man tror att en liten sak som att åka 3 mil klockan 3 på natten ska få honom att ändra sig. Kanske få honom att inse hur mycket jag älskar honom. Inse hur mycket han älskar mig.
Men det gör han inte. Det har han aldrig gjort.
Det känns som om han lurat mig till att älska honom. I 1 jävla helt år har han gått och mått dåligt.
Inte gjort slut. Bara låtit allt flyta på. Fått mig att älska honom ännu mer!
Du är ett fegt jävla AS! Du tänker bara på dig själv. 
Tänkte du aldrig på mina känslor. Du lekte bara med dom. 
Jag var en ersättare. Jag var bara någon som fyllde upp ditt tomrum. 
Fanns det ens några känslor där inne. 

Jag mår inte bra idag.
  
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0