091021


YES!
Nu har man fått hem taxfree katalogen.

Imorse klev jag upp vid typ halv 8. Klädde på mig lite snabbt och slängde på lite smink så var det dags att åka.
Lektionen började klockan 8 men man får ju komma och gå som man vill egentligen.
Jag fick en bok och började jobba. Det gick skapligt bra men när jag körde fast åkte jag hem.
Läraren frågade några gånger om jag hade kört fast eftersom jag bara satt och tittade ut ur tomma intet. Men jag orkade helt enkelt inte tänka något mer då så jag drog hem istället.
Nu känner jag tröttheten krypa fram. Skulle gärna vilja lägga mig ner och sova en timme.

Pappa har sagt upp sig från jobbet så nu är han hemma om dagarna.
Han åkte nyss till sommarstugan så han gav mig en massa arbetsuppgifter.
Ska dammsuga och torka golven!
Röja bland alla mina grejer på övervåningen och städa ut mitt rum!
Ska nämligen måla om mitt rum. Det ska bli skit skönt.
Mitt rum är så fruktansvärt mörkt. Väggarna är mörkblåa och orange och jag gillar det inte.
Nu ska vi måla över tapeterna med en vit färg så det kommer bli super bra tror jag :)

Nej, jag måste fan vila ett tag! 
Kan inte hålla ögonen öppna. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0