Underbart med musik!


Nu har jag fått ordning lite i rummet. Är förbannat nöjd måste jag säga!
Nu fattas bara att beställa wallstickers från internet så är rummet fulländat :)

Ikväll har det inte hänt så mycket. Som sagt, jag har orndat lite i rummet och tagit in alla möbler som jag ville ha.
Sen hjälpte mamma mig med matten. Jag har sagt att jag sak göra 10 tal per kväll. Men om jag ska göra det i den takten kommer jag aldrig hinna klart innan jul!
Så det får nog bli 20 uppgifter per kväll istället.
Jag hoppas verkligen att jag kommer in på någon kurs och att jag får boende! Vill verkligen komma härifrån och börja göra något.

TACK Marcus för all jäkla bra musik jag fick ikväll!
Jag kan åter igen lyssna på musik och bli glad.
Och all musiktips jag fick var underbart fina, underbar, vacker, bra. Love it!



 ------------>>  
  
Jag fick för mig att göra om mammas gamla kjol. Förbannat fult med långa kjolar ju!
Klippte av den och fållade. Enkelt!

Kommentarer
Postat av: Jakob

Snyggt rum och snygg kjol!

2009-10-29 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0