091003


Igår var vi på Fortet!
Ett äventyrshus här i Umeå. De har 26 olika banor med olika nivåer av fysik, teknik och taktik.
Det var förbannat roligt, men guuu vad dåliga vi var!
Hela familjen Lindblom var ett lag och Saras pojkväns kompisar var där också och de bildade två lag. 
Lindbloms lag fick sammanlagt 175 poäng på 2 timmar! 
Medan de andra lagen fick 500 samt 700 poäng och hamnade på best highscore-listan. 
Så ja, vi sög. Vi fick inte ens någon plats på listan. haha.



Nu är jag så trött så jag tänker fan sova. 
Imorgon åker jag hem till Hälsingland med mamma och pappa. 
Blir där på måndag iallafall för behöver fixa med Ams. 
Men sen åker jag tillbaka till Stockholm och till min lilla plutt. :)

Godnatt!  

 

Kommentarer
Postat av: Emmy

kom till mig på tisdagen först :)

2009-10-04 @ 12:55:16
URL: http://emmyeriksson.blogg.se/
Postat av: Hemlig

fy fan! du har en ängels ögon :$ så jävla fina ögon.

2009-11-24 @ 02:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0