På väg hem...

Nej, nu känner jag att det var väldigt längesen jag var ut och dansade.
Det måste ordnas SNARAST!

Sitter i bilen på väg hem till Hälsingland från Umeå. Mamma och pappa lyssnar på sport så jag drog på mp3:n.
Jag har bara partylåtar på den eftersom jag oftast brukar ha den när jag tränar.
Så nu blev jag såå jäääkla sugen på att klä upp mig, dricka sig lite salongsberusad och gå ut och dansa gärnet!
Får ordna något med tjejerna framöver.





Jag sitter och funderar om jag ska vara hemma hos mamma pch pappa lite längre än räknat.
Emmy kom med förslag att jag skulle hälsa på henne på tisdag så det vill jag ju självklart göra :)
Men jag skulle vilja vara hemma en vecka kanske och träna skiten ur mig. Gå på gym igen, för det var så himla längesen.
Både jag och Johan börjar bli stora som hus. Kanske mest jag, men ändå. Så nu vill jag verkligen köra slut på mig en gång. Det var så skönt när jag tränade som mest. Jag kände mig piggare. Friskare. Gladare. Och jag kan fan tillägga att jagkände sig snyggare också.
Nu vette fan. Jag känner mig mest som en köttbulle som rullar fram överallt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0