So long.


ÅHH. Hata finnar.
Finns det något värre än när en stor fet finne dyker upp och det känns som en evighet innan den försvinner.
Det är ett helvete alltså.
Det finns väl fan inget positivt att säga om finnar. Dom är bara skit!

 

Imorse klev jag upp strax efter 5.30. Gjorde mig i ordning genom att ta på mig kläder, sedan drog jag och pappa till sporthallen i Bollnäs för att simma.
Men jag pallade fan inte. Det kryllande av tanter där inne så klart. Och jag kände bara inte för att simma runt och trängas med en massa käääringar.
Så istället ställde jag mig i duschen, drog på varmaste och bara njöt. Sen hade jag ju tänkt basta också men som vanligt är bastun kall inne hos oss. Men inne hos killarna är den fan varm. Jävla besvikelse!

Nu har jag sovit en stund sen jag kom hem. Riktigt sköönt.
Mamma ringde och väckte mig, vilket var tur för väckarklockor hjälper liksom inte på mig.

Ja, ikväll är det ju dags för utgång i Gävle med Kristine och Emmy. Ska bli riktigt roligt. Längesen vi alla va samlade :) Tråkigt att det bara är vi som har kontakten nu för tiden bara. Vi var ju ett jäkla stort gäng förut.
Menmen, det blir väl så att man glider ifrån varandra efter gymnasiet.
Jag tycker att jag är skapligt bra på att höra av mig till kompisar. Men när man inte får något svar eller något intresse så orkar man fan inte till slut.

Inte har jag hittat några skor än heller. Det är ett helvetes dåligt utbud i Bollnäs. Och ja, jag hittade inga speciellt snygga skor i Gävle heller. Men idag ska jag springa runt lite snabbt och kika, för jag måste fan ha något på fötterna ikväll.

Nu ska jag packa lite. Sen är det dags att dra sig ner till tåget.
Men tyvärr går det bara ersättningsbussar idag. Tröööök.


Färgade håret i måndags. Skulle bli rött (som vanligt) men blev brunt (som vanligt). 
Klippte mig också dessutom. Riktigt skönt att bli av med lite slitet.
 

Men hade ju slingor kvar hemma. Så la i några såna. Så nu är jag skapligt nöjd iallafall. 
Jag vet att jag har sagt att jag inte ska färga på ett tag nu. Men jag kan inte låta bli. Jag vill ju ha det resultat jag vill ha. Men ska lugna ner mig lite nu innan jag börjar tappa allt hår. ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0