Sleeeten.


Gårdagens kväll var helt skruvad!
Ramlade här och där, skällde på killen i garderoben, köpte drinkar efter drinkar, tappade bort garderobskortet och pengar. Ojojoj.
Kvällen var fan rolig, men pinsam också.
Att ramla ut genom dörren där det står en folksamling är inget att rekommendera. Att dessutom inte komma upp igen är ännu värre. Och att sedan inte tacka den snälla killen som hjälpte mig upp var värre än värst. Fyy på mig!

Nej en sak är säker. Jag måste sluta dricka så mycket när jag går ut. Det är så mycket som händer mig, pinsamma händelser. Man mår sååå jävla mycket bättre dagen efter också. Inga skuldkänslor. Inga berättelser om ovetande händelser man varit med om.

Ja som sagt. När det var dags att dra sig till lägenheten hittade jag inte mitt garderobskort och inte heller mina pengar. Emmy började skälla på mig och sa att jag var oansvarig. haha :p
Men anyway! Hon står och skäller på mig. Jag skäller på den stackars killen i garderoben. Men med mycket om och men fick vi till slut ut min jacka som tur var. Men det som var lite komiskt var att imorse hittade Emmy mitt kort och pengar. Allt låg i hennes väska! haha.
Så vi hade skällt på varandra helt i onödan. Varken jag eller Emmy kom ens ihåg att jag lagt det där. haha. Crazy!


Nu är jag hemma. Åter tillbaka till min lilla lya och min otroligt sköna säng. Ska bli en extremt skön och slapp fredag kan jag lova!



haha, vilka naglar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0