Fullt upp.


Igår var jag i Gävle med Emmy. Färgade håret. Klippte mig. Och gick en shoppingrunda såklart.
Jag införskaffade en mockaklänning från H&M som jag tänkte jag skulle ha nu på torsdag när vi tjejer ska ut och dansa och ha kul :p
Kristine kommer hem ifrån Uppsala så det är ju glada tider att vi  blir samlade igen för att hitta på något skoj. ;)

Dock har jag inga skor att ha på mig. Vill inte gå ut med höga bruna stövlar och heller inte med puma träningsskor. haha.
Så nej, idag blir det nog att jag far till Bollnäs en sväng och kikar på utbudet där. Jag hoppas att jag ska hitta ett par. Annars får jag fan gå barfota.

Annars har jag fullt upp idag.
Jag ska tvätta.
Städa brandstationen.
Träna.
Kolla upp lite kurser.
Och sen ska jag ringa en massa telefonsamtal.

Just den punkten att jag ska träna är intressant. För jag har sagt varje dag nu sen jag kom hem att jag ska träna men det har inte blivit av. Tyvärr. Men idag ska jag fan fixa det!

Nej nu måste jag sätta igång så jag blir klar med allt idag!
Tjingeling!


En fin promenix i Älvsjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0