Nerknarkad.


Idag har jag varit i Gävle med mamma. 
Jag tänkte att det kanske var bäst att jag hittade på något än att bara sitta hemma och tycka synd om mig själv.
Jag sov max 3 timmar inatt dock, så jag såg ut som ett nerknarkat freak. 
Jag gick som en zombie på gatorna och min skalle var helt tom. 
När mamma frågade mig något, tog det en evighet innan det klickade till i hjärnan och signalerna gick vidare till att jag skulle svara. 
Käkade husmanskost på en tidig lunch. Det var gott med mat. Men kunde bara äta en halv tallrik. 
Helt sjukt hur kroppen beter sig. 

Grädden på moset. Jag har gått och blivit sjuk också! 
Antar att mitt immunförsvar blev lite fucked up utan mat eller sömn, så nu är man sjuk på alla möjliga ställen tycker jag. Ont i halsen, ont i magen, huvudet, örat. Hela kroppen gör ont. Som sagt, jag känner mig misshandlad. 

Men jag ska inte sova förens ikväll. Då kanske jag däckar och kan sova hela natten. 
Jag hoppas innerligt. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0