Sova.


Nu är jag hemma igen efter en kväll med Andreas.
Blev lite guitar hero som vanligt och sen kikade vi på en film.
Jag är grymt trött nu så ska strax sova.

Imorgon åker jag och pappa till Stockholm för att hämta alla mina grejer som finns kvar i lägenheten.
Det kommer bli tomt där. Längtar nu tills jag får något eget så jag får inreda och köpa hur mycket jag vill och vad jag vill till mitt place :)  
Jag måste sluta vara uppe så sent på kvällarna och nätterna. Dags att jag går och lägger mig i tid framöver.
Vända tillbaka på dygnen. På onsdag ska jag ju som sagt börja med matten och då börjar lektionen klockan 8!
Jag måste skärpa mig så att jag orkar kliva upp och framför allt orka koncentrera mig på alla jäkla mattetal.


Vår katt Syra ligger i mitt knä nu.
Är det bara jag eller verkar kattlivet väldigt lockande.
Äta - Sova - Skita är fan det enda dom verkar göra.
Det livet skulle vara underbart. Inte tror jag att de har så många bekymmer heller.
Har dom kärleksbekymmer till exempel.
Jag tror det mer är pang på bara, sen kommer kattungarna.
Sen är det bra med den saken liksom.
Nej man skulle vara en katt!




Jag beställde två par sommarsandaler tidigare.
Var tvungen att ha något nytt på fötterna när vi åker till Egypten!
Både skorna kommer från Have2have.




Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad jag saknar er, både dig och Syra! Puss

2009-10-20 @ 15:12:08
URL: http://lindblomsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0