Städning


Jag trodde att den där tuppluren skulle hjälpa,.
Men jag är tröttare än någonsin.
Egentligen skulle jag vaknat för en timme sedan men jag orkade helt enkelt inte. Är så förbannat trött.
Nu måste jag sätta igång med dammsugninen och allt annat innan pappa kommer hem.
Det är det som är jobbigt och negativt med att flytta hem igen.
Man måste hjälpa till hemma med alla jäkla sysslor.
Och man kan inte göra det när man själv vill, utan man måste göra det när man blir tillsagd. Annars blir det ett jäkla liv och vem pallar med det liksom!

Egentligen är de jäkligt dumma som låter mig dammsuga och torka golv. Jag är så slarvig. 
Jag dammsuger runt allt liksom. Jag lyfter inte. Jag flyttar inte möbler och jag dammsuger typ aldrig under saker. 
Jag är alldeles för lat för det! 

Nu är det bäst man sätter igång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0