Tvspelsberoende


Shit så trött jag är idag!
Var med Emmy hela dagen och kvällen igår.
Det började med att hon hjälpte mig med lite matte, men så trögfattad som jag är åkte vi till Bollnäs och käkade istället. Sen blev det till att åka hem till Joel och Emmy för att spela guitar hero. Visst, vi skulle egentligen plugga båda två. Men tvspel lockade liiiite mer. haha! 
På kvällen åkte vi och beställde mat på take off. En himmelskt god tacotallrik. Mums! 
Resten av kvällen innehöll läsk, choklad, chips och guitar hero. 
Vi spelade tills klockan var 2 eller något sånt. Då började vi kolla på en film istället så det slutade med att jag kom hem vid 4. 
Av vissa anledningar fick jag inte, och kunde inte sova förens vid 5-halv 6. 
Så jag är laaaaagomt trött idag!
 


Skulle egentligen ha följt med mamma till Bollnäs idag, men jag orkade fan inte kliva upp. 
Var helt död. 
Nu sitter jag och funderar på vad som kommer hända ikväll. 
Har inga specielle planer men jag skulle gärna vilja ha det!
   



Jag har fan blåsor på fingertopparna efter allt guitar hero! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0