Vill partaja!


Sitter nu i sängen.  
Jag känner mig trött i huvudet. Så trött där inne att jag inte orkar tänka på något speciellt. 
Jag bara finns till. Här och nu. 

Men ändå känner jag inget behov av att lägga mig ner och sova. 
Jag skulle kunna vara vaken hur länge som helst. Som vanligt. 
Men jag måste skärpa mig nu! Vrida tillbaka på dygnen. Med start imorgon! 

Ikväll har det varit lugnt för min del. Vilket det varit många helger och kvällar nu sista tiden. :/ 
Men det är väl på grund av omständigheterna antar jag. 
Ibland är det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt med vänner. Men nu snart är det fan dags för en partyhelg! 
Det är ju Halloween nästa helg så får se om det dyker upp något skoj då :) 

Vill också omges av trevligt sällskap och ha en drink i handen!
Partyhelg måste anordnas framöver. Punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kom med mig på fest :D

2009-10-26 @ 15:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0