090902


Jaha, nu har tiden gått väldigt fort.
Jag åkte ut med mamma och pappa en sväng för de skulle runt med lite papper till olika folk. Men såklart ska de stanna och fika överallt så nu är klockan helt plötsligt halv 10 och jag har inte gjort allt som jag tänkte göra.
Göra om bloggen till exempel. Esch, jag kommer säkert inte kunna sova så jag får väl ägna mig åt det inatt :)

I och för sig ska jag till tandläkaren imorgonbitti så jag önskar verkligen att jag kommer kunna sova.
Jag håller tummarna att jag inte har några hål och måste borra. Då dööör jag!

Nej, nu är det dags att ta en lång, varm och sköön dusch. Sen ska jag nog göra lite hemmaspa innan jag kryper ner i sängen :)


Kolla! Jag kan fucka med tårna ;)
Ah, men hjälp av mamma då, men ändå ;)

Sådan här bra styrsel har inte jag på mina tår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0