Svältdiet.


Är det fel att tycka synd om sig själv när man är tvungen att sitta och äta tonfisk direkt ur konservern?
Jag tycker nog lite synd om mig själv ändå. 
Jag sitter här och är super duper hungrig men i kylskåpet hittar jag bara sylt, saft, smör och ost. 
Inte finns det bröd heller. Flingor finns, men ingen mjölk eller fil. 
Det får väl bli vatten med flingor isf. Fan vad äckligt!
Är inte ens speciellt förtjust i tonfisk! Men nu är jag så hungrig att jag skulle kunna äta vad fan som helst. 

Jag undrar vad vi ska laga för mat ikväll då? 
Hm.... jag gissar på att det blir någon form av pasta!!!! ÅH!
Det är inte kul när man har dåligt med pengar så man inte kan köpa den maten man vill ha!

Dags att färga håret igen skulle jag tro. Förra röda färgen jag gjorde var ju bara toning så den försvann på en gång. Nu ska jag vara lite mer uppmärksam och läsa på förpackningen först och inte bara kolla på bilden ;)     

Kommentarer
Postat av: Haggan

Håller med! Är så jävla jobbigt att inte kunna äta det man vill - eller nåt överhuvud taget!

Känner igen flingor med....vatten? och smör och ost med....inge bröd? :P



Stackare!

2009-09-29 @ 14:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0