Flygtur.

 


Nu är alla biljetter bokade som jag behöver imorgon för att komma till min slutdestination, Umeå.
Jag har aldrig varit på Arlanda själv så det ska bli intressant om jag hittar :p
Men det går nog bra.

Nu har jag packat en ytterst liten väska för att heta Frida Lindblom.
Jag brukar alltid packa för mycket men den här gången tror jag nog att jag lyckats jäkligt bra.
Jag hade planerat att bara ha en väska så att jag kan ta den som handbagage på flyget. Får se hur mycket den väger. Men kom på att jag ska ha med datorn också, så det går nog fan inte.
Det är iallafall väldigt skönt att få flyga istället för att åka buss. Flyget tar en timme medan bussen tar 6 timmar. Men då är det bara till Sundsvall. Mamma och pappa skulle hämta upp mig därifrån. 
Priset är inte så dyrt heller. Visst, det blir dubbelt så mycket att flyga men det är ändå bara 500 spänn. Love it! 
 



Alltså. Jag vet inte vad vi har för grannar. Men denna person snarkar så jäkla högt och ljudligt att man hör in till våran lägenhet. Det är som om någon har musik på ganska låg volym men med en jätte hög bas.

Nu måste jag sätta mig ner och fundera om jag glömt något tills imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0