Idag är jag trött.


Helt galet trött idag eftersom jag somnade vid 5 imorse. Jag måste verkligen börja vrida tillbaka på dygnet nu!
Om jag hade fått bestämma hade jag legat och sovit fortfarande. Men ja, jag har ganska mycket att göra så jag tvingade mig upp ur sängen.

Men hittills har jag faktiskt inte orkat gjort något. Men jag ska klippa gräset alldeles strax och sen kanske gå ut och gå. Men det blir nog senare ikväll med mamma om hon orkar. Så tråkigt att gå själv. Speciellt nu när jag inte hittar min mp3.
Sedan ska jag lägga ner lite energi på att göra om min blogg. Bara några små detaljer såsom bakgrund och dylikt. 


Nej fyy satan vad trött jag är. Är så trött att jag nästan mår illa.. 
Men det är bäst jag håller mig vaken så att jag kan somna ikväll. Men det är inte förvånande om jag inte kan. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0