Stockholmare.

Nu sitter jag i bilen på väg till Sthlm. Är så förbannat trött idag så jag somnar nog vilken sekund som helst! Jag är bara glad att mamma kör så jag slipper. Hehe. Igår blev en lugn kväll med Emmy och Joel. Vi åkte och bowla lite i bollnäs och jag vann. Jippi :-D Det första som jag inser att jag kanske är någorlunda bra i! Skjutsade därefter hem dom två men jag ville fan inte åka hem kl 9 så jag körde bara runt och diggade musik. Att det kan vara så avkopplande att bara köra bil. Dock tror jag att det finns en liten möjlighet att jag sprängde högtalarna i bilen! Oops! Om det inte var dom så var det mina trumhinnor kanske :) När jag till sist blev kissnödig var jag ju tvungen att åka hem. Haha Nej nu ska jag ta och slumra lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0