Tillbaka till de ensamma vardagarna.


Har nu kommit tillbaka till Stockholm efter en trevlig helg i Hälsingland.
På fredagen blev det lugnt hemma hos mig med god mat och soffliggande.
På lördagen var vi bjudna på middag hemma hos Netsman. Trerättersmiddag som var underbart god!
Därefter var det dags att dra ut på lite partaj med Emmy. Vi började hemma hos henne och Joel med mycket snack och vindrickning. Sedan skjutsade Joel oss in till Bollnäs till Brobergs fest. Gav honom lite blommor och en prinsesskrona ;) Men när självaste Broberg försvann så drog vi vidare till Tranan, som vanligt.
Hade dock ganska roligt. Förutom en liten incident som jag bara vill glömma. Det är ju samma sak som händer varje gång man är där. Vad kan jag göra.


Ja nu sitter man i lägenheten igen och är tilbaka till de ensamma vardagarna.
Men nu har jag iallafall skaffat trådlöst internet så nu kan jag sitta och söka jobb och kika på lite utbildningar osv osv :)


Nu är det dags att tvätta sig, göra lite ansiktsmask och dylikt innan det är dags att krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Blev det 3? ;)

2009-09-28 @ 20:17:09
URL: http://jonssonjakob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0