....


Du kan förbättra din inkomst på något sätt nu.
Du utökar dina tillgångar.
Köp nånting till dig själv.
 

Så stod det i mitt horoskop idag. Jag skulle gärna vilja veta vad det är som kommer förbättra min inkomst. Det kanske är så att jag kommer få ett jobb ändå ;) Nej, nu ska jag inte tro någonting som ändå inte kommer hända. 

Men just den lilla detaljen att jag ska köpa nånting till mig själv. Det gillar jag! 
Jag undrar vad jag ska köpa då. Kanske ska slå till på Xbox ändå då.
Eller kanske gå till en frisör och färga om håret.
Eller kanske shoppa rejält med kläder.

Nej jag får ta och fundera på det där ett tag. 



Jag är missnöjd med håret. Jag skulle aldrig ha gjort slingorna.
Egentligen skulle jag vilja ringa frisören imorgon och säga att det är akut. Vill färga om håret nu nu nu.
Nej ,jag trivs verkligen inte i den här färgen jag har nu. Jag visste precis hur jag ville ha det och så blev det inte. Självklart inte eftersom jag färgade det själv, men ändå. Jag tror att det hade blivit ett bättre resultat om jag hade tagit den andra färgen. Då blir jag ju förbannad på mig själv att jag inte följde min magkänsla, den jag hade från första början.
ÄH, säger jag om allt. Innan jag åker till Stockholm på lördag ska jag vara nöjd med håret. Så enkelt är det med den saken. Får väl köpa en ny hårfärg imorgon. Det kommer slita så in i helvete men jag får väl köra inpackning i en månad efter om det ska vara så! 
Fan vilket jävla helvete.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0