Nytt i troslådan.


Nu har jag precis kommit hem från Bollnäs där jag skulle hämta pappa på jobbet.
Men precis när jag hade åkt så skrev han att jag skulle åka senare så jag passade på att gå på stan en sväng istället för att åka hem och bara gå och vänta.
Jag köpte några trosor idag eftersom jag inte orkade göra det igår. Att det kan vara så kul att shoppa underkläder ;p Nu fattas det bara en ny fin liten bh i min garderbob, men det får jag inhandla i Stockholm. Det var ett dåligt utbud av fina bh:ar.


Alla trosor har jag köpt på Lindex.

Äntligen har jag invensterat och köpt nya hudvårdsprodukter också. Alla från härliga Nivea. Bra produkter till ett jääkligt bra pris. 
Control Shine är en dag/nattcreme som hjälper till att återfukta men också att matta ner huden.
Soothing Toner är ett ansiktsvatten för torr hud, vilket jag har. Den torkar inte ut huden lika mycket som de flesta andra ansiktsvatten jag har haft förut. 
Peel Scrub är mild och djuprengörande för huden. Huden känns jätte frisk efter användning. 
Bye bye Spot, SOS stick är ett medel som motverkar finnar. Den innehåller ämnet salicylsyra som jag nämde tidigare är bra för att torka ut finnarna. Just den här produkten är bra eftersom den kan motverka finnar över endast en natt. (jag har provat)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0