23 Aug


Sov liiiite för länge idag med tanke på att jag har så pass mycket att göra!
Klippa gräset, hänga tvätt, ringa samtal, diska...

Vad finns det att säga om gårdagen.
Sov till 3, klev upp och hade världens värsta skallebank.
La mig framför tv:n med mamma, tyckte mest synd om mig själv. Trots att jag orsakat det själv.
Emmy och Linn kom och hämtade grejer, Linn stannade kvar.
Låg kvar framför tv:n.
Jacke och Erik kom förbi.
Insåg att Linn tappat bort sin väska med ALLA hennes värdesaker.
Åkte därför till Bollnäs och rotade igenom hela Långnäs utan något resultat.
Ringde polisen, ringde Långnäs, ringde alla vi träffade igår.
Skjutsade hem Linn. Åkte hem.
Duschade och la mig i sängen med datorn.
Skulle precis skriva ett inlägg på bloggen då ett jävla virus tränger sig in på min lilla dator.
Nu får jag inte ens igång datorhelvete! BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0