29 Aug


Jag har blivit sjuk.
Som tur är det bättre nu men gud vad jävla dåligt jag mådde när jag åkte hem från Stockholm.
Sov dessutom över så jag fick stressa som fan till t-banan. Såklart gick jag vilse.
Hade 10 minuter på mig på centralen att hitta till tåget och få ut min jävla biljett.
Men mamma hade ju boka fel biljett så fick lösa det på annat sätt.
Hann iallafall med tåget!

Igår var jag bara hemma.
Huset för mig själv.
Kollade typ på 4 filmer och gick och la mig halv 5 på morgonen.
Kanske för att jag hade sovit 5 timmar direkt när jag kom hem. Skönt!

Nu måste jag gå och vila en sväng. Så jävla ont i huvudet.

Sen ska jag försöka ladda upp bilder sen kryssningen och Stockholmsvistelsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0