Boka boka


Jag börjar tro att mitt horoskop alltid stämmer!

Stenbocken
Du längtar efter ett äventyr nu, så hitta på någonting annorlunda.
Gör en resa. Skaffa nya kunskaper!


Det stämmer ju faktiskt.
Ska träffa Johanna på onsdag och boka resa. ;D
Allvarligt talat. Det känns som jag aldrig vill återvända hem när jag väl kommit iväg.
Så känns det iaf nu.
Men jag antar att det är så det kommer bli.
Jag hoppas på en underbar resa iaf!
En resa där man kommer få träffa underbara människor.
Uppleva underbara saker.
Bara få leva.
Inte bry sig om massa onödigt skit.

På onsdag bokar vi. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Jacke

JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL AUSSIE ETT ÅR!

2010-08-31 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0