Lördagen

Lördag var helt fucked up.
Men kul hade jag!

Började med kräftskiva hemma hos mig.
När nästan alla hade dragit var det bara jag Linn och Hebbe kvar.
Ingen skjuts hade vi ordnat, men till slut fick vi åka raggarbil till Bollnäs.
Lyckades smita in gratis på terassen. Lycka!
Hängde med Linn och Tobias hela kvällen.
Bitchslap på Linn ett fåtal gånger. Det behövdes kan jag lova. haha (Förlåt gumman ;)
Sen är det faktiskt ganska svart. För både mig och Linn. Illa!
Båda två vaknar upp i någon jäkla dvala vid 3 tiden.
Då är vi på väg in till stan med någon helkonstig kille efter oss som blottar sitt könsorgan och skriker att han är oskuld. Ojoj.
Drog fort som satan men hann inte långt då vi blev upplockade av en kompis som körde oss till Max.
Där fick vi sedan skjuts hem till Arbrå av Linns snälla mamma.
Hoppade av i Arbrå eftersom jag skulle sova där, men min mobil la av så fick inte tag på my sleepingbuddy.
Efter att en fullgubbe följde efter mig började jag springa. Gömde mig i buskarna tills han försvann, sen gick jag hem till Vallsta. Hur puckat är inte det?!
När jag nästan var hemma fick jag en genialisk idé om att det säkert går fortare om jag tar en genväg över åkern. För det första tog det dubbelt så lång tid. Snubblade, halkade och mina vita skor var inte så vit längre.
Kom slutligen hem vid 6 på morgonen!

Som sagt, en rolig lördag! ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0