100121


Idag har jag varit på föreläsning.
Som vanligt fattar jag nada.
Och det verkar bara vara jag dessutom som ser ut som ett frågetecken.
Seminariumen kommer ju gå åt helvete för min del..

Ikväll händer inte mycket alls. Det är helg för mig nu eftersom jag är ledig imorgon. Skööööönt säger jag bara.
Skulle egentligen ut med Kristine men hon fick tydligen andra planer för sig.
Så ist sitter jag framför tv:n och datorn såklart. Ska strax gå och lägga mig tänkte jag. Är så trött.
Dessutom ska jag nog träna imorgon.
Har ju köpt gymkort nu så nu jäklar ska jag träna :)
Skulle gå med Kristine imorgon men hon bangade så jag ska fan gå själv. Måste sätta igång på fläsket någon gång och jag vill utnyttja alla dagar jag bara kan..

Imorgon kväll kanske jag ska dra till Stockholm för att hälsa på Jacke och Johan. Men det är sånt som visar sig. Jag kanske åker hem till mamma och pappa över helgen också. Det är ju fotbollsträning imorgon och jag är så jävla sugen på att vara med. Men jag känner mig så stressad också eftersom jag har en inlämningsuppgift att göra tills på måndag och jag antar att jag har en massa att läsa också. blä

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0