100124


Jag vill inte.
Det är för jobbigt.
Den här veckan går jag i skolan varje dag förutom tisdag.
Har föreläsning, studiegrupper och ett seminarium.
Nästa vecka har jag 3 seminarium. 3 stycken!!
Blääää är det enda jag kan säga..

Jag kan inte riktigt förstå hur jag ska klara den här kursen när jag inte förstår nånting.
Men jaja, det får gå som det går.


Idag har jag varit så jävla seg. Har sovit i stort sett hela dagen så jag får se om jag somnar inatt.
Ska läsa lite i boken Genushistoria så jag somnar nog. Dock kommer jag nog hinna somna före innan jag läst klart allt. Men jaja.

Slutar 14.00 imorgon och då ska jag fort hem och äta sen bär det av till gymet med Kristine. Köra skiten ur oss!

Nu säger jag godnatt och sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0