Bakfylla


Det är lördagkväll och jag är bakis så in i helvete!
Det är fest i lägenheten bredvid och ibland verkar det som om de river hela stället där inne.
Hoppas att de inte har planer på att festa heeela natten bara.
De har nu spelat Lady Gaga's Bad Romance tre gånger i följd och jag börjar fan tröttna på skiten.

Igår var det fest i Stockholm hemma hos Jacke och Niklas.
Det var skoj men det blev nog liiiite väl mycket för mig i slutet. Mådde så jävla kasst idag när jag vaknade. Bläää

Ikväll har jag inte gjort ett skit. Sovit, svullat med glass, tittat på tv, suttit vid datorn.
Det var otroligt skönt att bara vara hemma i sängen och slappa måste jag erkänna.
Speciellt en bakisdag som denna.

Imorgon blir det lika lugnt också skulle jag tro. Johan kanske kommer en sväng och hälsar på. Sånt som visar sig.
Jag kommer säkert vara förbannat nervös imorgon eftersom på måndag börjar skolan. Så det är väldigt bra om han kommer så jag får annat att tänka på.
Iofs så känns det mycket bättre nu inför skolstarten. På måndag är det nog lugnt.
Har en föreläsning på en gång och det är lugnt.
Det är grupparbeten jag är nervös inför. Men jag hoppas att det ska gå bra.
Jag ska göra det bästa jag kan.

Nu ska jag försöka fixa dvd:n så jag kan kolla på en film innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0